sobota, 17 sierpnia 2013

Złap 15 000 i poduszki :)

Kochane!!



"Biolożkowy domek" za niedługo zaliczy 15 000 wyświetleń! A dzisiaj powstał setny post :). Jestem tym ogromnie zaskoczona, ponieważ zakładając bloga nie spodziewałam się, że aż tyle osób zechce go odwiedzić. Cieszę się z tego ogromnie i zapraszam do kolejnych odwiedzić :). Z tej okazji mam dla Was zabawę w łapanie licznika :)!


Osoba, która złapie licznik z cyfrą 


15 000

otrzyma ode mnie prezent niespodziankę :). Należy zrobić print screen licznika na stronie bloga i przesłać na mój adres mailowy: kasia.koczwara@gmail.com  Decyduje kolejność zgłoszeń. Wysyłka na terenie Polski.  Zapraszam do zabawy :)!!

Na koniec pokażę Wam poduszki na krzesła, które uszyłam dzięki błyskawicznej pomocy Uli z bloga Szyciotyp. Ula ekspresowo i wyczerpująco udzieliła mi wszelkich wskazówek, jak uszyć poduszkę na krzesło:). Dzisiaj 8 poduszek miało swoją premierę i goście byli zadowoleni :). A to wszystko dzięki Uli :). Buziaki dla Ciebie :)!!




Padł mi system w laptopie i nie wiadomo, kiedy znów będzie w stanie ruszyć. I znów nie mogę Was odwiedzić :(. Aktualnie przebywam na pożyczonym internecie.

Miłego wieczoru i łapania licznika :)! 

Biolożka

14 komentarzy:

  1. Ohh Kasiu dziękuję bardzo.. choć moje zasługi nikłe przy Twoim rękodziele! Wyszły super... a zleceniodawcy ;) się podobają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Ślimak zadowolony bardzo i chętnie szacowne cztery litery na nich sadowi :). Cieszę się, że Ci się podobają :).

      Usuń
  2. No proszę i to 8! Jesteś niezła. Na marginesie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manito, ale długo je szyłam i już myślałam, że końca nie będzie. Jednak się udało.

      Usuń
  3. śliczne! :) wcale się nie dziwię, że Pan ślimak tak się usadawia na nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Muszę w kilku miejscach poprawić, ale to w wolnym czasie :).

      Usuń
  4. Poduszki świetnie się prezentują! A skoro goście przetestowali i są zadowoleni i do tego jeszcze Pan Slimak też - to już w ogóle super! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No obawiałam się, jak wypadnie, ale jak zadowoleni, to ja też :).

      Usuń
  5. Osiem aż? Już widzę jak ja szyję taką ilość :P Pewnie trzy krzesełka dostałyby swoje nakrycia, a reszta musiałaby na nie czekać co najmniej rok :D Podziwiam więc, a poduszka świetnie się prezentuje na krzesełku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 krzeseł stoi przy naszym jadalnianym stole. Już się spodziewałam dożywocia przy tych poduszkach, ale przysiadłam i uszyłam :). Dziękuję za miłe słowa :).

      Usuń
  6. Bardzo ładne ja czekam na zimę to zacznę dłubać coś do domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczory w zimie są w sam raz na takie dłubanie:). Też mam taki plan :).

      Usuń
  7. Fajne poduszki, no i na pewno miło się na nich siedzi:) Mam coś podobnego na krzesłach w kuchni, jednak produkcja masowa małymi chińskimi rączkami, będzie to trzeba rozbebeszyć i zrobić od nowa, bo twoje mnie oczarowały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyły mi się krzesła z takimi podusiami. Świetna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).