niedziela, 16 czerwca 2013

Dzieje się...

...na blogach, które odwiedzam :)!

Dzisiaj, po rowerowej wycieczce, spędziłam długie 2 godziny na rozpruwaniu jednego mojego uszytku i ponownym jego zszywaniu. Ale w tak zwanym międzyczasie, dla relaksu oczu i prawidłowej ich akomodacji blisko - daleko, poszalałam po blogach :). 

Napiszę, co znalazłam, bo uważam, że warto i będzie z pożytkiem nie tylko dla mnie :).

1. Paulina uruchamia na swoim blogu autorski projekt Mama mi szyje - lato 2013. Projekt dotyczy szycia dla najmłodszych, ale nie tylko. Bo przecież konstrukcja odzieży dla małych jest podobna w dużej mierze do szycia ubrań dla dużych:). Chociaż pociechy własnej jeszcze nie mam i w najbliższej rodzinie również takich szkrabów małych nie odnotowano, to zamierzam śledzić wpisy, bo oczywiście każda technika szycia,której nie znam (a wiele ich jest) będzie mi przydatna. Zachęcam i Was - zapowiada się interesująco!


2. Niesamowita dla mnie Joanna znana jako LolaJoo zamieściła u siebie kolejny fajny wpis o różnego rodzaju szwach -  tym razem nakładany szew nastebnowany. Jasno, czytelnie i zrozumiale. Czyli będę uskuteczniać :)!! 

Zdjęcie z bloga Asi - tutaj tutek

3. Na blogu LRT znajduje się wpis o akcji Cała Polska Szyje :). Niedawno powstała też krakowska grupa szyciowa - Kraków szyje. Zachęcam do dołączenia :). Pamiętacie o ploteczkach 22 czerwca o 12 w Ulicy Krokodyli? 

Zdjęcie z FB

4. Zapisałam się na fajne Candy na blogu Szyciotyp - candy tkaninkowe i cenne cukiereczki do zgarnięcia :). Zapisy wciąż trwają :)!


To ja już idę spać :).Co złego to nie ja, tylko moje inne wcielenie :P. Wyśpijcie się :)!




4 komentarze:

  1. :D ech jutro pierwszy post - tremę mam :D hehehe buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się nie dzieje, ja korzystam z słońca i letnich wyjazdów :) Za linki dzięki chętnie zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi czyli najlepiej mieć Twoje dwa wcielenia :d hihi fajny post, no i dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. z linkow skorzystam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).