środa, 8 maja 2013

Małe jest piękne...

...a czerwone jeszcze piękniejsze...:).


A radość...OGROMNA!! 

No to tyle dzisiaj:).

Pozdrawiam :)!!


EDIT:

Obiecałam pani Joannie ze sklepu, że będę ją chwalić po wszystkich odpustach za przemiłą, bardzo rzetelną i szybką obsługę klienta. Dawno nikt tak fachowo mnie nie potraktował - jestem z tego bardzo zadowolona, tym bardziej, że torebka potrzebna jest na przysłowiowe "wczoraj" :).Moja cudna retro torebusia została zakupiona w sklepie: Elegancka Pani. A żeby nie było, to dostałam ją od Pana Ślimaczka:). Sam wybierał - trafił, prawda :)?

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też jestem w niej zakochana:). Mieści lusterko, telefon, błyszczyk i zgrabny portfel (czyli taki tyci tyci), ale jest przeurocza:). Taka babcina:).

      Usuń
  2. Urocza!MINI torebeczka dla WIELKIEJ elegantki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pietruszko, no teraz spaliłam buraka czerwonego jak ta torebka :). Dziękuję :*

      Usuń
  3. Suuuper! Tez chce taka :D szukam podobnej od jakiegos czasu na pchlim targu ale ni ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skleoie są drogie, sama na pewno bym jej nie kupiła...Trzymam kciuki za poszukiwania:).

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że ma to "coś" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia taką miała za czasów młodości - była taką retro elegantką.

      Usuń
  5. No, no, no:) Nic dodać, nic ująć :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna torebka! Uwielbiam taki styl i jeszcze ten kolor - mój ulubiony! Cudo! Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u lala rzeczywiscie elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).