sobota, 2 lutego 2013

Coś do damskiej torebki i....:)

Witajcie:)!

Dzień minął miło i przyjemnie i przy okazji powstało coś do damskiej torebki na wszystkie kobiece niezbędne przydasie:). Chodzi oczywiście o kosmetyczkę na wszystko co aktualnie (czyli zawsze) musi być w przepastnej torbie. Kosmetyczka ma pomóc zaprowadzić porządek i ułatwić dostęp do najważniejszych rzeczy (leki, pomadka, lusterko itp itd...)

Kosmetyczki uszyłam z brązowego, miłego w dotyku tweedu i wykończyłam w środku różanym materiałem. Czerwony zamek przekornie na szczęście. A że lubię koronki, to nie obyło się bez nich:).



Jak Wam się podobają:)?

Na koniec pochwalę się dziełem nie swoim, ale dla mnie wykonanym. Chciałabym kiedyś rozwinąć to moje szycie na coś większego, jeśli los pozwoli. Dlatego zamarzyło mi się własne logo i własne metki...I tak poprosiłam Pana Ślimaka (dużego:)) o narysowanie mi czegoś fajnego. A że przyrodnicy, biolożki i biolodzy jakoś mają słabość do różnych kwiatków, zwierzaczków i innych żyjątek, to moje logo wygląda tak:

Mnie się podoba baaaaaardzo:)!! Ma rękę ten mój Pan Ślimak....:). Nawet z popękanymi kośćmi śródręcza. 

Miłego wieczorku! Wracam dotrzymywać towarzystwa P.Ś. :)!

5 komentarzy:

  1. śliczne logo! :) a kosmetyczki też niczego sobie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z nowych właścicielek też jest zadowolona:). Ale logo robi największe wrażenie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to się mówi, to do damskiej torebki muszą pasować damskie buty. Inaczej z tego nic dobrego nie wyjdzie. Jeśli chodzi o damskie obuwie to ja zazwyczaj kupuje je w https://butymodne.pl/damskie-c531.html i nie mam problemów z doborem odpowiednich dla siebie. W końcu jestem kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto poszukać dobrego sklepu z obuwiem damskim lepiej. Buty zimowe na obcasie, mokasyny, szpilki. Sprawdź https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).